7 jan. 2007

Helgen som gått!

Kan börja med att säga att helgen var jätte trevlig. Jag och min älskade D hade chansen att umgås, vilket betyder mycket när man inte kan träffas varje dag. (För det mesta blir det till helgen). Det känns tråkigt att inte kunna träffas mer. Men man får ta vara på den tiden som man får tillsammans.
Vi gick och tittade lite i affärerna och jag hittade en trenchoat som var nedsatt med 70% så det kallar jag ett fynd! Bild kommer senare!
Vi tittade på film senare på kvällen och älsklingen lagade mat. Det blev Rostbiff med klyftpotatis och champijoner och sås. Det smakade verkligen. Min älskling har ett stort intresse för matlagning, och det innebär att han lagar mat då och då och även överraskar mig med middagar. Man kan inte önska sig en sötare pojkvän!

Inga kommentarer: