2 jan. 2007

Mary Kate - ute efter rea?




Mary Kate är ute å shoppar dagen efter Juldagen, kanske är ute efter rea? Jag ser att hon använder sin dödskallescarf fortfarande, många har hävdtat (enligt vissa modetidningar) att det är en trend som snabbt har gått över och är inte trendigt lika mycket.

Jag tycker att om man äger en sådan scarf och tycker om den så ska man använda den precis som Mary Kate! I håret om man vill eller låta den bara hänga precis som på bilden.

När jag upptäckte vad hon hade för skor, så tänkte jag direkt hjälp kan man verkligen gå i sådana? De ser faktiskt lite klumpiga ut...och inte sådär jätte bekväma. Men man kanske just därför ska prova, för att veta om detta stämmer.
Min fråga: Klumpiga eller inte?


Bild:Hollywoodrag

1 kommentar:

Anonym sa...

AA det är frågan. man ska nog prova för att veta.