7 jan. 2007

Topshop-Köpenhamn


Denna klänning är verkligen jättesöt, som går att använda till strumpbyxor nu när det är kallare, och även utan på sommaren. Jag föll för denna direkt! Jag tittade på den när jag och D var i Köpenhamn i dagarna. (De har öppnat en ny Topshop affär). Men det var ren hysteri där, och fanns så mycket folk så att det inte gick att få tag på någonting som man ville ha. Denna blå fanns bara i stora storlekar kvar, så det var bara att glömma den. När jag o D åker till Topshop i Göteborg, så brukar jag alltid hitta min storlek där, och det är absolut ingen hysteri kring Topshop där! Dessutom tycker jag att det är jätte tråkigt att de inte shippar till Sverige (Topshop i UK)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den klänningen är så fin! Synd att de inte shippar till sverige.

Anonym sa...

love love love.. Vilken söt klänning! Har velat ha en länge men inte hittat något förutom på urban outfitters och topshop på nätet.. får bli till att sy en egen..

Sandy sa...

Emma: A visst är den!

Filippa: A det är ju också billigare att sy en egen, och så kan man göra den lite hur man tycker blir bäst. Tycker nästan att det blir bäst om man sätter ihop något själv! You go girl!